Dacă nu ești pe social media, nu exiști. Așa spune o vorbă din ce în ce mai des utilizată în zilele noastre. De la oameni obișnuiți, până la vedete, oameni politici și marile companii, cei mai mulți au înțeles că viitorul este în online.

Persoanele publice și companiile, în special, investesc mult în imaginea lor online și în cum își prezintă brand-ul. Dacă milioane de oameni le urmăresc activitatea online, unele companii și celebrități sunt extrem de ”zgârcite” în a apăsa, la rândul lor, butonul ”Follow”. Sau nu chiar, ci mai degrabă au o strategie ingenioasă, bine gândită de specialiștii în social media.

Donald Trump, președintele Statelor Unite, de exemplu, are peste 40 de milioane de fani pe Twitter, dar el urmărește doar 45 de oameni. Să fie o coincidență faptul că este al 45-lea președinte al S.U.A.? Nu prea credem în coincidențe.

KFC are peste un milion de fani pe Twitter, dar urmărește doar 11 oameni pe platforma de socializare. Și nu orice oameni: pe fetele de la Spice Girls și încă șase oameni random, la prima vedere. Nici aici alegerea nu este întâmplătoare: toată lumea știe că rețeta Colonelului de la KFC conține 11 ingrediente: condimente și ierburi. De aceea KFC a dat follow pe Instagram fetelor de la Spice Girls (n. r. spices=condimente) și la încă 6 oameni pe care îi cheamă Herb (n. r. herbs=ierburi aromatice).

Genial, sau ce?