6 sfaturi ca să nu vă îngrășați de Paște

facebook email

stil de viata

6 sfaturi ca să nu vă îngrășați de Paște

Mulți dintre noi revin cu câteva kilograme în plus după sărbători. Dacă sunteți atenți la alimentație și respectați câteva reguli simple, silueta nu va avea de suferit.

Sărbătorile sunt ocazia perfectă să ne adunăm în jurul mesei, alături de familie și prieteni, și să ne bucurăm de mâncăruri alese. Din nefericire, sunt și un prilej de a câștiga câteva kilograme în plus, dacă nu suntem atenți la ce mâncăm.

Și totuși, cum facem să rezistăm în fața atâtor ispite și să trecem peste Paște fără să ne îngrășăm? Nu trebuie să ne abținem de la nimic, ci să avem puțină grijă cum combinăm alimentele și în ce cantitate le consumăm.

Cu atât mai mult dacă ați ținut post trebuie să aveți grijă la alimentație. Tentațiile sunt mari, iar dacă exagerați cu mâncarea, vă puteți alege cu stări de rău și greață, crize biliare și dureri de stomac.

1. Carnea de miel este prietenă cu silueta

Alegeți pentru prânz o porție de ciorbă de miel sau o friptură de miel la cuptor. Și stufatul este o idee foarte bună, pentru că este vorba de carne fiartă, cu multe verdețuri.

2. Salate și legume

Suntem în plină primăvară, iar piețele sunt pline de verdețuri proaspete. O salată verde, cu ceapă verde și ridichi este garnitura perfectă pentru o porție de friptură de miel. Renunțați la cartofi și consumați, în schimb, salată.

3. Gustare, nu desert

Știm că pasca și cozonacul sunt irezistibile, dar nu se întâmplă nimic dacă mai așteptați puțin pentru a vă bucura de ele. În loc de a le savura ca desert, după o masă copioasă, așteptați câteva ore și serviți, ca gustare, o felie de cozonac sau o bucățică de pască.

4. Atenție la alcool!

Știm că o masă copioasă este stropită din belșug și cu vin, dar nu uitați că alcoolul are multe calorii. Consumați-l cu măsură și nu trebuie să vă faceți griji. Un pahar după fiecare masă este chiar recomandat, cu condiția să nu depășiți măsura.

5. Mișcare!

După o masă copioasă, nu vă mai veți simți așa de vinovat dacă ardeți o parte din calorii. Profitați de vremea frumoasă și de timpul petrecut cu familia și cu prietenii și, în loc să vă întindeți în pat după masă, ieșiți la o plimbare în parc sau la iarbă verde sau chiar cu bicicletele. Mișcarea accelerează metabolismul, iar astfel vă puteți răsfăța cu o felie de cozonac în plus!

6. Consumați mai multe calorii dimineața

Ouăle fierte și drobul aduc cu ele o cantitate mare de proteine și nu sunt periculoase atât timp cât nu mai puneți încă două feluri de mâncare pe lângă. Bucurați-vă de ele în prima parte a zilei. Vă vor da energie suficientă și nu trebuie să vă abțineți. Combinați-le cu legume proaspete și veți avea un mic dejun delicios și sănătos.

Vezi si:

Trebuie sa vezi si...

10 trucuri care te ajută să slăbești eficient vara

Vara este cel mai ușor să pierdem în greutate, iar aceste trucuri vin în ajutorul nostru.

Dieta Nordică - cel mai sănătos regim alimentar DIN LUME

Dieta Nordică este considerată ca fiind cea mai sănătoasă, de către Organizația Mondială a Sănătății.

Dieta low-carb - regimul care vă ajută să slăbiți și are beneficii pentru sănătate

Dieta low-carb este un regim care vă ajută să pierdeți eficient în greutate și are și numeroase beneficii asupra sănătății.

Dieta low-carb - regimul care vă ajută să slăbiți și are beneficii pentru sănătate

Dieta low-carb este un regim care vă ajută să pierdeți eficient în greutate și are și numeroase beneficii asupra sănătății.

Cafeaua, o dependență sănătoasă. Ce beneficii are consumul de cafea

Cafeaua poate ține la distanță unele boli, atunci când este consumată în cantitatea corectă.

Dieta cu cireșe - slăbești 3 kilograme în 3 zile

Dieta cu cireșe vă ajută să pierdeți câteva kilograme rapid și să vă detoxifiați organismul.

Taguri

stil de viata

facebook whatsapp email

Autentifica-te pentru a comenta