5 motive suprinzatoare pentru care nu pierzi in greutate

facebook email

diete

5 motive suprinzatoare pentru care nu pierzi in greutate

Ai facut totul ca la carte, ai numarat caloriile si ai mers la sala si totusi nu scapi de kilograme. De ce? Raspunsul poate fi ascuns in lucrurile pe care le faci in cursul unei zile - acele obiceiuri care aparent nu au nicio legatura cu pierderea in greutate, dar iti pot chiar sabota toate eforturile.

1. Intotdeauna mananci "sanatos"?

Un lucru ciudat se intampla atunci cand te concentrezi asupra luarii unor decizii corecte in cazul unei diete.

Daca te "gandesti" la o masa ca fiind usoara, acest lucru iti poate provoca creierului sa creasca productia de hormon ghrelin, arata un studiu de la Universitatea Yale.

In cantitate mai mare, ghrelinul te face sa te simti mai putin plin si semnalizeaza metabolismul tau sa incetineasca, spune autorul studiului, dr. Alia Crum.

Pentru a mentine nivelul ghrelinului echilibrat, concentreaza-te asupra partilor mai indulgente ale mesei - de exemplu, nuci si branza pe salata, mai degraba in loc de salata.

2. Platesti cu cardul?

Oamenii care folosesc un card de credit atunci cand isi fac piata, cumpara in mod semnificativ mai multe alimente nesanatoase, cu mai multe calorii decat oamenii care platesc cu bani, potrivit unui studiu recent.

Cumparatorii de alimente procesate sunt perfect constienti de caloriile si costurile suplimentare, dar, deoarece nu au simtit lovitura imediat in portofel, au dat frau liber mai usor impulsurilor de a cumpara.

3. Te gandesti mult la exercitiile fizice?

Exista un dezavantaj in asta, spune un studiu francez: Simpla gandire la exercitii fizice te poate determina sa mananci cu 50% mai mult. De ce? Oamenii presupun ca viitorul antrenament iti permite sa mananci.

Inlocuieste mancarea excesiva cu o gustare pre-sala de cel mult 150 de calorii. Incearca doua felii de curcan cu biscuiti din cereale integrale.

4. Dormi prea putin?

Lipsa somnului iti pune corpul pe un "mod de supravietuire" cu carbohidrati si grasimi. S-a constatat ca femeile care au dormit mai putin de patru ore au consumat mai mult cu 300 de calorii si alte 21 de grame de grasimi a doua zi.

5. Esti stresat?

Un program agitat, un loc de munca provocator, dramele de familie - indiferent de motiv, stresul poate fi cauza principala a luptelor de scadere in greutate. Acest lucru se datoreaza hormonului de stres numit cortizol, care poate creste cantitatea de grasime pe care corpul o stocheaza.

De fapt, cercetarile au aratat ca nivelurile mai ridicate de cortizol au fost legate de cantitati mai mari de grasime viscerala.

Vezi si:

Trebuie sa vezi si...

10 trucuri care te ajută să slăbești eficient vara

Vara este cel mai ușor să pierdem în greutate, iar aceste trucuri vin în ajutorul nostru.

Dieta Nordică - cel mai sănătos regim alimentar DIN LUME

Dieta Nordică este considerată ca fiind cea mai sănătoasă, de către Organizația Mondială a Sănătății.

Dieta low-carb - regimul care vă ajută să slăbiți și are beneficii pentru sănătate

Dieta low-carb este un regim care vă ajută să pierdeți eficient în greutate și are și numeroase beneficii asupra sănătății.

Dieta low-carb - regimul care vă ajută să slăbiți și are beneficii pentru sănătate

Dieta low-carb este un regim care vă ajută să pierdeți eficient în greutate și are și numeroase beneficii asupra sănătății.

Cafeaua, o dependență sănătoasă. Ce beneficii are consumul de cafea

Cafeaua poate ține la distanță unele boli, atunci când este consumată în cantitatea corectă.

Dieta cu cireșe - slăbești 3 kilograme în 3 zile

Dieta cu cireșe vă ajută să pierdeți câteva kilograme rapid și să vă detoxifiați organismul.

facebook whatsapp email

Autentifica-te pentru a comenta